Wednesday, October 23, 2013

Annette Peacock - X-Dreams


Jednom, kad sam otkrio ovu ploču, pa recimo da je to bilo skroz novo iskustvo za mene. Iskreno sam uživao u Annetinom uzbudljivom svetu, i na kraju krajeva, još uvek to radim. Mada, reći da sam samo uživao i nije skroz tačno. Bio sam usisan u njen svet, Anet me je pojela za doručak :)
I koja je to vrsta muzike, pitate Vi? Ponekad je rok, ponekad je džez, ponekad je divlja, ponekad uzvišena. I u isto vreme je iznad svega toga što sam naveo. Jer, kao i svako drugo veliko delo, nadilazi žanr potpuno, uzdižući se iznad njega...
Uostalom, dobra muzika govori sama za sebe, a sve što Vi morate da uradite je da otvorite vaše cenjene uši  :)

Recenzija
Godina : 1978                                                                                           English version
Izdavač : See For Miles Records
TT : 37:20

Uživajte :)


No comments:

Post a Comment