Saturday, September 1, 2012

Bob Dylan - Time out of Mind


Leto je skoro završilo, tako da, evo me nazad  :) A pošto sam sve stariji i stariji, moram reći, sve sam i konzervativniji. Izgleda da je to prirodan put. Samim tim, današnji post je klasičan - Bob Dylan. Kada se priča o Dilanu, sve što se može čuti je gomila dosadnih floskula, protestni pesnik, Blowin in the Wind, šezdesete....nešto tako. A realnost je skroz suprotna od toga. Dilan je bio veoma živ u svim našim sadašnjostima, na različite načine i uvreda je posmatrati ga u tako uskim granicama.
Dakle, od mene vama, Mr. Dilan, godina je 1997. i njegov bezvremeni album " Time Out of Mind ". Tematski, ovo je lament o duhovima starih ljubavi, sa pola tuceta sjajnih rok pesama srednjeg tempa, baš kako ja volim. Tako da, ako pronađete sebe u ovome ili, čak, imate ljubavnih problema, izvolite, možete patiti ili uživati zajedno sa Dilanom, kako vam već odgovara  :)

Recenzija
Godina : 1997                                                                                            English version
Izdavač : Columbia
TT : 72:51
Tekstovi


Uživajte :)

No comments:

Post a Comment