Saturday, April 12, 2014

The Lijadu Sisters - Danger



Kao mlađi, pa, recimo da sam često slušao Felu Kutija, plutajući u njegovom oporom, teškom i psihodeličnom vidu protesta, nečemu što će me pokretati i godinama kasnije, na razne načine.
Kasnije, nevezano za Kutija, otkrio sam jedan fantastičan bend, The Raincoats, i  to je možda najbolji ženski bend koji sam ikada čuo. Četiri potpuno različita albuma i sjajna imaginacija ponovo su kreirale moje već stvoreno mišljenje o tome šta je to alternativna muzika uopšte...
A čemu onda današnji post?  I kakve veze ove dve sestre imaju sa svime ovim. Pa, sa Kutijem ih deli isto vreme i ista geografija - Nigerija. Takođe, veoma mi je zanimljiva ženska refleksija jedne očigledno inspirativne države.....A konkretno mesto na mome blogu zasluženo je činjenicom da je za mene najbolji, kao što već rekoh, ženski bend, drpio nekoliko fazona baš od njih  :P

Recenzija
Godina : 1976                                                                                           English version
Izdavač : Knitting Factory Records
TT :  32:33

Uživajte :)

No comments:

Post a Comment