Thursday, September 25, 2014

Chris Connelly - The Episodes


Neki dan, dok sam slušao ovaj album, moja majka je počela govoriti o nekoj TV emisiju o Boviju...A na moj komentar da to uopšte nije on, pa, recimo da je nisam ni uspeo uveriti u to  :) E sad, iako način pevanja i podseća na ranu fazu dotičnog, bilo mi je teško prihvatiti to poređenje sa, meni lično, pomalo dosadnjikavim Zigi Stardastom, čak, možda i neumesno prema jednoj snažnoj i kompleksnoj viziji kao što je ova.
Uglavnom, ako još niste, probajte poslušati Bovijeve albume i nakon 1974, a dok prihvatate činjenicu da oni uopšte i postoje, prekratite vreme ovim sjajnim albumom :)

Recenzija
Godina : 2007                                                                                           English version
Izdavač : Durtro Jnana
TT : 57:10

Uživajte :)

No comments:

Post a Comment