Friday, October 31, 2014

John Cale - Slow Dazzle


Sa Kejlom sam se prvi put susreo još davno..Sećam se, na kaseti sam imao, inače sjajan album "Church of Anthrax", saradnju sa Teri Rajlijem, i verujem da je to bio jedan od mojih prvih susreta sa drugačijom formom muzike, uopšte.. Divno doba, kada je moj muzički put bio usko povezan sa nekim zanimljivim, a sada dalekim ljudima. Nekako u isto vreme, do mene je stigao i ovaj album, kome sam se kasnije stalno vraćao, ugrađivao ga u svoju ličnost, uživajući u jednoj autentičnoj viziji ovog naizgled klasičnog zvuka.....
Kejl, autentični divljak  :)

Recenzija
Godina : 1975                                                                                          English version
Izdavač : Island
TT : 35:49
Tekstovi

Uživajte :)

No comments:

Post a Comment