Saturday, June 1, 2013

Nearly God / Tricky - Nearly God


Gledao sam Trikija dva puta. Prvi put 1997, i sećam se da je to bio veoma jak koncert, čak se i može reći rok koncert, uglavnom baziran na snazi basa. Pre koncerta čuo sam glasine da je Triki zahtevao američku hevi metal grupu "Prong" za predgrupu. I uopšte mi nije bilo jasno zašto.. Nakon odgledanog koncerta, moj zaključak je bio sledeći: Triki je hteo da zvukom raznese neki, po reputaciji, mnogo teži bend, i uradio je to veoma uspešno. Drugi put gledao sam ga 2010. i to je bila potpuna katastrofa. Bend je svirao skroz neusklađeno, Triki nije bio nimalo zainteresovan, a glavni kreator zvuka bio je klavijaturista koji je sve vreme svirao neke dosadne prog - rok fraze, bio je to skroz njegov koncert. Pogledao sam pola koncerta i nestao u noćnom životu svoga glavnog grada, bez žaljenja za prouštenim.. Dakle, šta možemo očekivati od Trikija uživo? Pojma nemam, na kraju, njegovo ime i jeste Triki (varljiv, prepreden), mada ne bih baš rekao da mi se sviđa ta vrsta karaktera  :)
Ali, ja nisam ničiji sudija i njegove ploče su uvek varirale od odličnih do dobrih, a ponekad su zaista proširivale moja shvatanja. A konkretno ovaj album, "Nearly God", je nešto u čemu sam stvarno uživao, veoma mračan i spor, sa nekom vrstom lepjive atmosfere, nešto kao album senka njegove prve ploče " Maxinequaye".
Znači, prestanimo razmišljati, sačekajmo posleponoćne časove i zaronimo duboko, čudan i mutan svet nas čeka tamo dole  :)

Recenzija
Godina : 1996                                                                                            English version
Izdavač : Universal Music
TT : 51:37
Tekstovi

Uživajte :)


2 comments: