Wednesday, June 5, 2013

Tuxedomoon - Divine

 

Sedim u svojoj sobi, skoro je ponoć i ja pokušavam da uradim svoj domaći zadatak za sutra. Ali, nekako, ja sam veoma umoran, moje misli lutaju svuda, a ja sam potpuno izgubljen u ovim dramatičnim i s vremena na vreme teškim za svariti komadima. I ako iz nekog razloga trebate neki sličan način bega, drago mi je da vam mogu pomoći  :)
Takođe, postoji ceo koncept iza ovog albuma, ali kao što sam rekao, previše sam umoran :) Svejedno, znanje nije nimalo neophodno da bi uživali... :)

Godina : 1982                                                                                            English version
Izdavač : Crammed Discs
TT : 40:01

Uživajte :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Pa, s obzirom da si slušao u pravo doba dana sigurno ti je bilo jako lepo :P

      Delete